Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Emma - 11 mars 2014 16:48

Nu börjar sommaren närma sig med stormsteg, här är 3 saker jag verkligen vill ha till våren/sommaren:


 

Rosa joggingskor - dessa från Nike är riktigt snygga! Har ett par blå och dem är så otroligt sköna.

 

En färgglad clutch från Balenciaga - den röda & turkosa är enligt mig klart snyggast.

  '

Chanel espadrillos - dem i tyg är mest praktiska! Försökt leta efter dem beiga/vita i tyg men dessvärre är dem alltid slutsålda. Ska försöka hitta dem till denna våren! Dessa är både snygga till jeans och shorts och kan både användas till vardag och på stranden.


 

Celines svartvita weekendbag. 


 

Dessa YSL sandaler köpte jag den här hösten - dem är så fantastiskt sköna! Finns i alla möjliga färger. Längtar så tills jag kan börja använda dem. 


Av Emma - 11 mars 2014 08:57

 

Idag unnade jag mig den här fantastiska frukosten. Restaurang Broms på Grevgatan/Karlavägen har frukostbuffé alla vardagar mellan 7-10. Den består av surdegsbröd (2 sorter), pålägg (parmaskinka, salami, ost m.m.), grönsaker, ägg, kaviar, småkakor, hemmagjord musli, yoghurt, frukt och bärskål, färskpressad juice och kaffe/te. En fantastisk buffé! 

Man kan även beställa frukost separat - yoghurt med musli & frukt, bulle, färdiga sudegssmörgåsar m.m

Deras surdegsbullar är fantastiska och saknas i buffén. Själv gillar jag buffén då man får plocka själv och ta mer om man vill. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


INSPIRATION - FASHION - LIFESTYLE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards